Oziss SemaKl 17+3 bugün kontrolden geldim 1 kilo almışım doktorum kızdı diğer muaynede böyle görmüycem seni dedi bakalım ne olacak 🙁 60 kiloyum
selindalyanda SemaKl Aslında az gibi ama bana çok geliyor 😀 Doğuma 65 kilo ile hedef koymuştu görüştüğüm bir doktor ben de kendimi 39 larda merak ediyorum son Ayda baya alınıyormuş 🙃
Nesli01 19.haftada 2 kilo almışım dışardan bakanlara hamile olduğuma zor ikna ettiriyorum 55 dim 57 olmuşum
SemaKl Kızlar siz hiç bişey yemiyor musunuz ya ben neden bu kadar çok alıyorum acaba 🤭🤭🙈 hamilelik diyeti falan varmış öyle bişey mi yapıyorsunuz 🤔
ZeynepKr SemaKl canım genelde hamur işinin faydasi yok aşiri şekerden şerbetli tatlılardan biraz uzak durmani öneririm son ay zaten baya alacaksin. Ben mesela aksamlari ekmek yemem yersende az ye ekmeği çünkü gerçekten bi artısı yok
bilges SemaKl 1 65 ama kılo alımı çok daha 18 hafta 6 kıloo bıde kendımı durdurmaya calışıyorum çok yıyorum ya doymuyorum🤣🤣
BayanYaman SemaKl neredeyse hiç çatlağım yok ama göbeğimde bacaklarımda falan yok bi iki bacağımın ortasında çok az var bide kalçalarda onun dışında bu kadar kiloya rağmen çatlamamama şaşırdım az kaldı neyseki korkma bebişler doğunca veririz 😊
Semaselcuk SemaKl 16+3 hic kilo almadim sabit gidiyoruz hatta mide bulantilarim yeni gecti 6 kilo vermiştim simdi sabit bakalim kac kilo alicam