Cnslozbek Dogum sureciniz nasil basladi ? bebisinizin boyu kilosu kaçti 😊 bende 38 haftalikim çok heyecanliyim dogum icin 🤗 Rabbim hepimizi saglikla yavrularimiza kavustursun insallah 😊😊
Feyzanuuurk Cnslozbek ben de 38+4 canıö geçen hafta 3100dü sanırım valla bakalım ne zaman gelecek tırsıyorum☺️
espalp Cnslozbek sezaryen olacağı kesinleşirse ben 38+0’da tarih isteyeceğim ama doktor kabul eder mi hiç bilmiyorum 🤦🏼♀️ 38’de doğum yapan 2 arkadaşım var normal bi zamanlama bence ama bilmiyorum yine de 🤷♀️
2cocuk2kopek Cnslozbek 38+4 te zorunlu sezaryenle dogum yaptim . Ultrasonda kilosu 3600 du ama 3250 kg 51 cm olarak dogdu. Cok sukur saglinda bi problemde yoktu 🙂
Cnslozbek dygualmila niye 38 de dogum yapilmiyor muu ? Norm dogum sureci 38-40 hfta arasidir. Bn nugun doguruyom demedim ki ztn 😂 ne zmn doguracagimi bnde bilmiyorum artik dogurmaya cok yakin oldugum için cok heyecanliyim sdce tecrubelilerden fikir istedim
Cnslozbek espalp normal dogum hftasi 38-40 arasi zaten. bnmle gunu ayni olan arkdsm vardi dun doğum ypmis meselaa 😍😍
espalp Cnslozbek o zaman çok sevindim 38’de isteyebilirim😍 haftaya ptesi randevum var bakalım konusu açılıcak mı yoksa daha erken mi😬