Mustafaemine geçen sene biz çocuk için uğraşırken eşim bulmuştu telefonda konuşmuştu benide konuşturmuştu bana telefon konuşmasıyla yumurtalıklarında kist var ama korkma ben hallederim demişti eşime de ilaçlar tavsiye etmiş.Tabi ben o zaman doktora gitmeye başlamamıştım adam ben size bi güzellik yapıcam dedi telefonda kargo bi geldi 2000 TL ödemesi var şansıma da o gün bi doktora gittiğimde söylemiştim böyle böyle diye ultrasonla baktığım galde göremedim o nasıl görmüş saçmalık dedi zaten almaya niyetimiz yoktu iyice vazgeçmiştik.Adam arada eşime video resim falan atıyordu ona gidip tedavi olup çocuğu olanları ama bin şükür gerek kalmadı 👍🏻 bence doktor kontrolü en sağlıklısı kuzum 😊