Benimde başıma geldi alttan muane oldum 1 haftadir öyle bugün doktora gittim iğne ucu kadar delik olur ordan gelebilir dedi bi bez verdi koy bunu dedi sabah 12 de gel bakicaz dedi hayırlısı inşallah kötü bisey çıkmaz 38.0 haftalıgim bu arada suyun iyi ama yinede bakalım dedi sizde ihmal etmeyin derim