Rzlgln534 Merhaba anneler bir iki saat arayla karnım acıkıyor geceleri açlıktan uyanıyorum yemezsem de vicdanım rahat etmiyor sadece böyle obur olan ben miyim benim gibi anne adayları var mı ??
minikelma Rzlgln534 15 haftalik hamileyim saat basi acikiyorum nerdeyse gece uyuyamiyorum acliktan. Gebelik sekerim var onunla mi alakali acaba bilmiyorum
Leylayasin Canım bende 13. Haftamdayım yeni bulantılarım azaldı ama iştahım çok arttı gece uyanıp meyveli küçük süt içip tekrae yatıyorum 🥴
nilaylaylaylay Leylayasin meyveli süt kesiyor mu ki valla yanına yarım ekmek sandviç de iyi olurdu 🤗 allahım 100 kilo gircem doğuma
Rzlgln534 nilaylaylaylay Aynen öyle süt meyven filan tutmuyor midemi ya yemek ısıtıyorum ya ekmek arası 🤦♀️ Yemiyim diyorum hele gece yemeği direk kilo ama içim rahat etmiyor 🤦♀️ İnşallah Doğumdan sonra veririm bu kiloları
Taze_anne Bende aynı durumdayım 35 haftalık olduk geceleri uyandığımda hiç yemek yememiş gibi oluyorum yemezsem uyuyamıyorum 😊
Banu_ayaz Yaz geldi biraz iştahım kesilir diye düşünüyordum ama olmadi tabiki 😂 kendimi tutayim az diyorum ama gözümün önünden geçiyor resmen yemekler doguma kadar yusyuvarlak olucam galiba 🙈😬
Banu_ayaz Rzlgln534 su an 26 haftaligiz 57 ile hamile kaldim 63 kiloyum mide bulantilarim gectikten sonra aldim bu kilolari bir anda gözü donuyor insanin haftalardir dogru duzgun beslenemeyince demekki 😂😂
Rzlgln534 Banu_ayaz Vaktinde gelir inşallah sağlıklı hayırlı evlat olur inşallah 🙏🏻 Normal sezeryan belli mi doğumun nasıl olacağı ?
Banu_ayaz Rzlgln534 Amin insallah canim cümlemizinki saglikli hayirli olsun su an icin her sey normal gidiyor normal istiyorum ama kismet tabiki iyi olalim da insallah sende saglikla alirsin kucagina 🥰