Canım kayısıyı sabah aç karnına yeyip ğstğne bir bardak ılık su içmeyi dene 😊birde lavaboya düZenli gidiyormusun her gün yada her sabah on dakika oturup beklersen faydalı olacaktır birde ılık suya oturmayı da deneyebilirsin oda faydalı( bunların hepsi bana fayda ediyor ama tabi kişiye göre de değişir)ama kabızlık çok zor Allah yardımcn olsn:)