Marallll Benim bir oğlum var adı Orkun Bunuda erkek hissediyorum erkek olursa Civan mert. Yada. Aslan düşünüyorum 🤗
deletedmom04 Ben efehan istiyorum yiğitlerin başı demek ancak annem dedemin ismini koyacak cengiz cengizefe koyacak. Onu kiramayacagim malesef. Keşke efehan cengiz olsa.
deletedmom04 fnur evet yazarken ben de bunu düşündüm. Dikkatini çekti demek yine de kıramam anne işte. Gelmesin istemiyorum görüşme em ama onun dediği olsun ben merhametli biriyim😶