oneSoneO Selam , 1 sonuçsuz tüp bebek tedavisi sonrası aradan tam 1 yıl geçtikten sonra hiç tahmin etmediğimiz ve tekrar tüp bebek merkezi aramaya başladığımız dönemde gelen bir mercimek. Ve 5. Haftamızda bizde aranıza katıldık:)
Asu20 oneSoneO sizinle benzer bir durum yasıyorum. Rabbım ol deyince oluveriyor.bız 28+3oldul bile mınnosum la 🧚♀️Çok sukur🙏 Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗🙏masallah sıze💓
CanNurdan oneSoneO o hep sürüyor🤣 bende geçmedi tabi sizin durumunuz daha özel sağlıkla gelsin inşallah rabbim size bağışlasın 🤲🏻 bugün çarşıda işim vardı konuşa konuşa gittim halbuki daha beni duymuyor (14 hafta) millet bana baktı umrumda değil 🤣
oneSoneO Asu20 gerçekten miiii🤣 yarın keseyi görmeye gideceğiz. Sanirim o zaman şaşkınlığım kabullenise geçecek 😍
GulsahMulayim oneSoneO ayyy çoook sevindim. 😄 rabbim sağ Sağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah. 🙏 vakti zamanı gelmiş demek ki, Allahım çok büyük yaa 🥰
oneSoneO GulsahMulayim ayyy amiiinnn 🙏 bende öğrendiğim ilk andan itibaren Allahım çok büyüksün deyip duruyorum 🤣
oneSoneO CanNurdan ben şimdiden konuşuyorum mercimek ile 🤣 evet bizim durum imkansız gibi olunca şaşkınlık baki kalıyor 🤣 öğrenmeden iki gün önce eşime bu son tedavi olsun olmazsa ne yapalım biz de birbirimizi büyütürüz dedim 🤣 insan nasıl olur diyor 🤣
Asu20 oneSoneO ben 3 ay boyunca hala inanamıyordum. 7aylık olduk. Çok sukur. Allahım isteyen herkese versın 🙏biz 5 yıl bekledik. Hep dua ediyorum
oneSoneO Asu20 ayy sağ salim kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🙏 böyle yolunu gözleyince daha da bir garip geliyor