Gulnar44 Iyi aksamlar hamisler bugun kizimla 40+1dik ama kizim bir turlu gelmiyor bekle bekle sıkıldım bende bazen cok kotu fenalasiyorum tansiyonum dusuyor ates basiyor benim gibi aynı durumda olan var mi sizler ne yapiyorsunuz
BGLM Gulnar44 ben ilk cocugumda kızım da öyle olmuştum canım 2 veya 3 güne kadar olur allahin izniyle inşallah cnm
Gulnar44 BGLM insallah canim bugun acile gittim altdan muayine etmedi dogumada almadi hafta ici poliklinige git dedi