Kızlarm sancım var die acile gittim yalancı sancıymıs ama doktor alttan muayne etti bebek hiç aşşağıya inmemiş dedi. Haftası dolsun sezeryana alırız gelmezse dedi ama zor bi ihtimal inmesi dedi. Yürümekten basks bişry yapan varmı aranızda kanala nasıl incez biz yaa :-(