Kızlar merhaba 26 +4 olduk biraz once göğüsün yine çok kaşındı devamlı kaşınıyor bebeğim.olunca yara olmasından korkuyorum da neyse kaşınirken göğüs ucundan sıvı geldi biraz baktım hafif iltihaplı kan gibi sıvı geldi yasayan varmı netten baktım süt kanalları
ile alakalı ama erken doğumda etki ediyormuş
Endiselendim🙄
1.