Zeynepburbuci 37+4 haftalığım bir kaç gündür ara ara belimden ağrım alıyordu hemen çekiyordu bügünse sürekli ama düzensiz ağrım oldu belime vurdu sürekli ağrı ne zaman doğumum olur benim gibi olan varmı