Kizlar selam 15 haftalik hamileyim. Birkac gundur akintim sariya dondu. Tatilde oldugum icin doktora gidemiyorum. Denizden sonra usutmus olabilir miyim? Birkac kez islak mayo ile oturmak zorunda kaldim. Yoksa enfeksiyon falan midir? Esim yanimda degil. Bir aydir birlikte olmuyoruz. Daha yeni yeni sari akinti goruyorum. Cok endiseliyim :/ ne yapmak gerekiyor?