Ayaztgce tabiikide anlatabilirim. Pardon da uyanmış bişey mi var? Sordu anlattım. Sezaryene girmeden önce form doldururken bile astımım var dememe rağmen dikkate almayım önlem alamadılar. Ameliyat esnasında o kriz tuttuğu vakit doktor bu kıza ne oluyor böyle demişti hemşirelerin bizde anlamadık deyip pamuğu kapılmıştı. O an benim dilim dönüp astımım var demeseydim, ölebilirdim biliyor musun Sen!? Ne demek anlatmam yanlış. Tabiikide bu kızda bilecek nerede ne başına geldiğini. Ona göre önlem alacak. Gözü bağlı kuyuya mı atlasın. Hayret bişeysiniz. 😒