Benm şu ana kdr hep erken doğum riskim vardı 18.haftamdan beri ilaçlarla hastnede defalarca yatışlarla açılmayla kısalmayla bebeğin aşağıda olmasıyla uğraştk hep şuan 35+0 haftalık oldum 34de progestanı bıraktırdı doktorum nidicardı da 1hafta sonra bırak dedi yani onuda bugün bırakmam gerekiyordu ama ben progestanla beraber bıraktım çünkü bende aşırı ödem yapmıştı yürüyorm artk evimi temizledim dip köşe camları annem halleti sağolsun kaynanamla yaşıyorm ama yararı yok bana zarardan başka nyse diyeym platese başladım bugün perine masajı da yapmqk istyorm ama onun için 1hafta daha beklesem iyi olucak gbi sizler napıyorsnz nasılsnz bu arada bebeğimi bi 10gündr aşırı midemde hissediyorm normaldw doğum kanalına hep girmek üzere duran kafası vardı bedeni vardı ama yukarımı çıktı anlamadım çıkarmı emin değilim sizler neler yapıyorsnz nasıl geçiyor