aslihanyilmaz ben 35 haftalık hamileyim adet sancısı gibi hafif hafif ağrılarim var belim ve bacaklarım da çok ağrıyo sizce neden
Gulsah7171 aslihanyilmaz aynısı bendede var hatta bazısı gece uykudan uyandıracak şiddette oluyo bende ama normalmiş 😏
Fatmaklc66 aslihanyilmaz benim kasılmam ve karnımda sertlesmede oluyo gecen hafta 34ken baktırdım nst desancı cıkmadı
Oglusannesii aslihanyilmaz bel yorulunca oluyor kasık bendede oluyor artık normal demekki bu kadarıda
tulinakrepp Bu haftalarda ağrı olması normal bebek artık büyüyor kasılmalar adet sancıları gibi ağrılar olması normal bunlar yalancı sancılar eğer sancılarınız uzun süre geçmez duramıcak hale gelirseniz doktora danışabilirsiniz