Ceydadeniz1 Kızlar bebeğimin odasını dizdim ama daha uyku seti almadım. Şimdi instagramda da düğüm yastık gördüm beşiğin çevresi için. Uyku seti mi alsam yoksa nevresim takımı ile düğüm yastıklardan mı? Kullanan var mı ?
ddllkk Bence buna 1 sene sonra daha sakin bi sekilde karar ver. En az 1 sene seninle ve besik te yatacak. Hic ayirmak istemeyeceksin yanindan cünki. sen sadece sifonyer ve besik ayarla. Yatak bile 1 yasina kadar kullanilmiyor.