Irem19 İnan çok iyi geliyor. Bende yemek yiyorum fazlasıyla iştahım yerinde ve çok rahatsız oluyorum. Özellikle bebekte büyümeye başlayınca mideye baskı arttığı için daha da dikkt yemek gerekiyormuş ama nerde :)) deşiğim gibi yürüyüş yap birkaç km iyi gelir hem sana gel bebişine