Kızlar selam hepimizin sıkıntısı hamilelikte kabızlık problemi ben o kabızlıktan neler neler çektim wc den saattlerdir çıkamadım v.s duphalac şurup filan hiç işe yapamadı bol su içiyorum filan onunda etkisi olmadı ama doktorunuza sorarak magnesıe calcine saba bu ilacı aldıgımdan beri normal hayatımdaki gibi cok rahat tuvalete çıkıyorum birde bununla beraber sabah aç karnına 1 salatalık üzerine bir bardak su kızlar kabızlığa yeter artık diyipte dayanamayan kesınlıkle bunları uygulayın ve düzenli olarak tuvalete çıkıyorsunuz buda şişkinlik yapmıyor mideniz rahat oluyor 😉😉😌