Meralmunevver doktorum normalde bebek ve anne sağlığında bir sorun yoksa 42 nin sonuna kadar bekliyor. Biz de yok şükür ondan bekliyoruz ama bu son hafta sancım gelmezse mecburen müdahale edecek, ilk önce sıyırma denenecek. Umarım daha fazla beklemeyiz🙄