FeriDEniz idareciyim diyor ama hocam, mudur ogretmenlerin yerine nobet tutmasini istiyormus. Bu da nasil bir istek cozemedim. Tutmamasi gerekiyor ama iste 😫 Ozel okuldayim ben, haftada 2 gun nobetim var. 1 gun sandalyeyi al oturarak tut dedi mudur yardimcimiz, diger gunde kutuphane nobetcisiyim. 13 haftaligim suan, ilerleyen zamanlarda o nobetlerin kaldirmasini isteyecegim. Keske herkes anlayisli olsa 😫