Arkadaşlar şimdi acilden geldim 24+3 haftalık hamileyim ama ishal oldum üşüttüm sanırım kemiklerim ağrıyor acile gittim hiç birşey yapmadı ilaç da yazmadı çok kalabalık diye başlarından savuyorlar resmen bol su iç felan bildiğimiz şeyler benim gibi olup evde kendi iyileşen var mı yardımcı olurmusunuz 🥺🥺🥺