Habbe merhaba ben kucukkoy
başari hastanesine gidiyorum bu Pazartesi gidecegim hatta ilk doğumumda Selime hoca vardi o kadar memnun kaldimki tekrar ona gidiyorum. Gece çalıştığı halde gündüz yanımdan ayrılmadı surekli kontrol etti bi
abla gibiydi kesinlikle tavsiye ederim.. ayrı bir ücret talep etmedi doguma
girdi DİE mesai dişi olmasına rağmen