Lutfiyecetin Kizlar, 16 haftalik gebeyim ve sağ kasığımda lenf bezi şişliği oluştu. Bu 16 haftalık süreçtede inmedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mi nasil iner bu şişlik çok endişeleniyorum