Merhabalar, 10+6 haftalık hamileyim :) daha önce aynı hastanede farklı bir doktora gittim ama memnun kalmadım geçiştirdiğini farkettim. Tsh değerim 3,5 ama ilaç vermedi gerek duymadı 2 hafta önce yüzyılda bir doktora gittim bebeğin beyin gelişimi için çok önemli 2,5 olması gerekli dedi ve ilaç verdi. Normal Doğumu destekleyen ve ilgili bir doktor arayışındayım Şeyma Araz’a gidenlerin deneyimlerini merak ediyorum açıkçası.