Arkadaşlar Pazartesi günü randevum vardı 2,8 ölçtü doktorum sürekli yattım bugün bir baskı vardı sanki Bebek çıkacak dedim. Hastaneye geldik 2,2cm ölçtü. Korkuyorum nöbetçi doktor erken doğum olucak dedi rahim yapından dolayı. Kalp şeklinde benim rahimim. Herhalde ciğer geliştirici vurulacak. Bu durumda yatışım yapılır mı? Kendi Doktorumdan haber bekliyoruz 😩