ozson siyahlar genelde pamuk pamuk bırakır illaki , aralarında mutlaka bir tanesi yapıyordur. Bende kide arcelık markası ben kotlar ve sıyahları bır arada atıyorum. Renklılerın ıcıne sıyah yada kot koymuyorum bır sıkıntı cekmedım , sızde deneyın ıstersenız