Hanimlar merhaba ben 37+2 günluk hamileyim size durumumu şoyle anlatiyim normalde bebegim gece kusudur 12.30 1 gibi bi baslardi hareket etmeye sabaha kadar durmazdi dun gece agrimdan uyuyamadim ve cocugum dpgru duzgun hareket etmedi bel agrisi kasik agrisi bi yana birde dunden beri sol kasigim bi anda kitleniyor yuruyemicek hale geliyorum. Artik dogurmak istiyorum dunden beri elimde hurma geziyorum sabah uyandum egzersizler yapmaya basladim hastaneye gitsem acikligim veya sancim cikarmi acaba her gittigimde catala cikartiyolar nst ye baglaniyorum sonra yalanci sanci diyip geri gonderiyolar ama benimde 2 gundur cok farkli agrilarim sancilarim bilemedim ne yapmam gerekir??