Ssemir 1kizannesi özlem özgün uyanıklar,çok tatlı dilli ve ilgili bir doktormuş ben gitmedim ama giden iki arkadasım oldu zübeyde hanımdaydı artık şehir hastanesinde
Rabiaibrahim0803 1kizannesi sevket yilmazda fatma nurgul tasgoz muydu soyadini hatirlayamadim ama ilgili bi doktormus oyle soyledi ona giden bi arkadasim
prenses_annesi16 1kizannesi ben devlete gitmiyorum ama herkes cok bahsediyo iyi dpktorlar oldgnu söylüyolar
Ssemir 1kizannesi bir çok kişi için öyle ama rahat bir ulaşım sağlanıcak otobüs seferi konmuş bile emek metro hattı da uzatılcak deniyor ☺️
Ssemir Gulayseprlk ben ilk randevumu oluşturdum az önce 🙈 salı günü başlıyor kapananlar artık şehir hastanesinde devam edecekler