SelinFidan canım ben 32 haftalığım hem lierac hem bio-oil kullandım , lierac jel tarzında birşey sanki nemlendirmiyor gbi tereddüt ederek kullandım nem hissi vermediği için ama dr ada söykediğimde en ünlüsü o gayet guzel dedi.ama biooil çok guzel nemlendiriyor ben sabah birini akşam birini karısık kullandım şuana kadar hiç çatlagm olmadı