Merhaba:
3 aylık hamileyim. 7. Ayıma kadar çalışmayı düşünüyorum. Devlet Doğum parası, emzirme saatleri vs bir sürü hak tanıyormuş. 7. Aydan sonra iş yerinden çıkış yaparsam bu haklardan ne gibi olumsuz etkilenirim. Ve sgk doğum olduktan sonra yaklaşık 6 bin kadar bir ücret naklediyormuş sanırım. Net bir bilgim yok. Bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen 🙏