Kızlar 34. Haftama girdim bugün. 30.haftada bebeğim döndü doğum pozisyonuna. Kafası aşağıda kasıklarıma baskı yapıyo hafif bir ağrım vardı zaten. Nst de sancım ya da açılmam yoktu. Doktorum magnezyum vermişti. Dün geceden beri sol kasığım ve sol bacağımda can kalmadı ağrıdan. Bebeğimde ara ara sola toplanıyo karnım taş gibi oluyo. Aynı ağrıyı yaşayıp sancısı çıkan var mı ? Ya da açılması olan ? Pazartesi kontrolüm var bekliyeyim diyorum ama endişeliyim de 🤔🤔