Kızlar merhaba.9 gün önce catlatma ignesi oldum adetime 7 8 gün var dünden beridir karin ağrısı var.Sizce bu bir belirti mi.Benim adet sancılarım çok şiddetli olur şuan dada karin ağrısı ve kasik ağrısı var ama adet ağrısı gibi degil ayrimini yapabiliyorum.Sizce döllenme ağrısı olabilir mi.Bunun dışında başka bir belirti yok şuan için.