Geçen sene oğluma hamileyken 32. Haftamda Doğum pozisyonu almıştı yani kafası dönmüştü
kızım 34 haftalık henüz dönmemiş doktorum akupunktura yönlendirdi bebeği hareketlendirir dedi bu arada erken doğum riskim var sancılarında geçer dedi ama dönmezse şimdi değil son haftalarda ben elimle döndürcem dedi ☹️ Fransa’da yaşıyorum sezeryanda yapmazlar inşallah bebeğim döner 🙏🏻 İlk doğumum normal oldu buda normal olsun istiyorum