Tusubasa ben fransadayım kusura bakmayın belkide sizi anlayamıyorum ama burda devlet özel farksız gibi saatlerce bekletiyorlar randevu alsan bile bu böyle birde şundan eminim vicdanlı doktora denk gelemezseniz para vermek bile nafile yani hep şansla ilerliyor Rabbim kimseyi ellerine düşürmesin💐