cansn99 1 hafta sonra 6 ay tamam olucak 24.haftama giricem. İlk defadır böyle bişey yaşıyorum acıktığımda elim ayağım titriyor. Başka hamilelerimizde var mı acaba?
eylulvari cansn99 oho :) gebe kalmadan önce de olurdu ki şimdi son günlerimizdeyim iyice içim geçiyor el ayak titremesini de aştık. şeker yüklemesi yaptır canım haftan gelince, bi bi de kan değerlerin yakında yapılmadıysa yeniden yaptırt doktoruna söyleyip
DemetDigesu cansn99 bende 25 haftamdayım sureklı gozum mutfakta cok normal bebek buyuyor vucudun daha fazla ıhtıyacı oluyor 24 haftalık 5,5 aylık oluyorsunuz 26 da 6 aya yenı gırıyorsunuz 😍
iremasanceylan 35.haftadayim surekli bir seyler yemem gerekiyor😄2gun once 5tabak yemek yedim ard arda ekmegi de cok yedim esim basta olmak uzere herkes cok sasirdi normalde cok istahli biri degilim😄😄Tabi cok yiyince karnim geriliyor rahatsizlik oluyor😄
iremasanceylan cansn99 Yani gozle gorulur bir titreme yok sanirim😄Ama acliga dayanamiyorum yani bayilasim geliyor😄😄
iremasanceylan cansn99 Ben simdiye kadar 12kilo aldim ama 48kiloyla hamile kaldim yine de zayifim o yuzden cok problem etmiyorum😄Gerci catlaklar da aldi basini gidiyor ama napalim tedavisi vardir insallah😄
Ayseysf ben acıkınca direk tansiyonum oynuyor ayaga kalksam gözüm kararıyor yemek yedığım gıbı normale dönüyorum
Akademisyenanne Benim de bir anda tansiyonum dusuyo. Kendimi nereye atcagimi sasiriyorum. İlk is ayran bulmak oluyo. Tansiyonun bu kadar hizli dusmedi tehlikeli degildir insallah🙏🏻
Derya0707 cansn99 ben açlığın dibini 11. Haftada bir ay yaşadım midemde kara delik var gibiydi iki tabak yemek üstüne künefe üstüne dürüm yemişliğim var 1 saat içinde sonuç o 1 ayda 8 kilo olarak döndü bana
Efsoo CinarBebek yok barismadim.barisamamda😔surekli halsiz fikirli geziyorum odalarda.benimle barismak icin ugrasiyor ama kalbim affetmez edemem bunu😔