26.haftadaydı kontrolüm.1 kiloydu kızım.şuan 28+3 üm ne alemde bilmiyorum.benim sağ tarafta sırt ağrım oluyor.birde solda arada kasıkta batma gibi.onun harici iyiyim şükür ama hep herşeyden korkuyorum.evde badana vardı,yediğime de çok dikkat edemedim buara.üstüne stresliyim.zaten şekerim biraz yüksekti.dikkat edemiyorum.canım sıkılıyor,kızım da hissediyordur kesin :(