Kızlar ben bu doğum sancısını çözemedim hiç. Sabahtan beri kasıklarımda gelşp giden bi ağrım var. Dusa girdim dusts biraz rahatladım gibi oldu ama cıkıncs dshs cok ağırdı. Şimdide belimden kasıklarıma iniyo ağrı ama dakıka saymayı başaramadm ben bana hiç durmsdan agrıyo gibi geliyo. gitsemmi hastaneye bilemedimde