EymenBeebek Arkadaşlar yeni dogum yaptım 5 günlük bebeğimiz var hangi bezi kullanmalıyım tavsiyeleriniz neler siz hangisini kullaniyosunuz
Serapozdemir EymenBeebek bir arkadaşımın bebeği 1,5 yaşında ve erkek sleepy kullandı hep bende onu kullanmayı düşünüyorum. Prima kendi erkek yeğenimde 6 yıl önce yapışma yapmıştı.
EymenBeebek Mevaninannesiii bende sleepy düşünüyorum hrm fiyat bakimindan hem de rahatlik bakimindan ama yine de sizden fikir almak istedim sizin gorusunuz nedir diye
EymenBeebek Serapozdemir sleepy yi kullanip da begenmeyen hisuna gitmeyen vardir onlarin da görüşünü almak istedim
Mevaninannesiii EymenBeebek canm henüz kullanmadm bebişm doğmadı ama ablam kullanıyo memnundu o önerdi. Denicem ben de. Popişimiz pişik olursa değişirz olmasa yola dewam😁