Burcu77 Linademir bizde cinsiyeti ogrendik kız 6 aralik da doğum kismetse Allah hepimizin yavrusunu saglikla kucagina almayi nasip etsin🤲🏻🌸🌸
Evinanne Linademir 15+5 bizde🥰 12 hafta da kıza benziyor dendi bakalım ay sonu gidicem net öğrenmek için 😍
Linademir Kubra40 bizde 14+4 olduk 12 haftada erkeğe benziyor dedi doktor 16 da gidicem inşallah☺️ İkinci çocuk olduğu erken hissettim 1 hafta oldu hareketlerini hissedeli☺️
Celins_ Linademir biz de 17+2 olduk oğlumuz olucak inşallah🙏😊 daha hareketlerini hissedemedim maleseff😑
Yaska 11+4 / 28 ocak heyecanla bekliyoruz kiz mi erkek mi bu hafta gidecegiz insallah bakalim belli olacak mi 🤗
_Kubraa53 Linademir 18+5 olduk :) Hayırlısıyla paşamız olucak 🙏🏻 Hareketlerinide hissediyorumm. Çok güzel bi hiss 🥰 Doğumumda inşallah Aralık başları
Sunset Bende 11+2 de dr gittiğimde erkeğe benziyor dedi. Dün kontrolumde 15+1 dr %90 kız dedi 3 hafta sonra tekrar gideceğim bakalım bu sefer ne diyecek. Bu arada bende iki gündür baş ağrısı var siz de durumlar nasıl?
lavanta1 Sunset geçmiş olsun canım benimde 3 gündür baş ağrılarım oluyor ve akşamları ateşim çıkıyor normal diye düşünüyorum
Fadime_U Sunset benimde 12 haftada erkeğe benziyor dedi 15 .haftada kararsızdı erkek gibide kız gibide dedi detaylı ultrasonu bekliyorum nasipse onda netleşir inşallah 😁
Sunset lavanta1 yüksek tansiyon olmasın da canım ben biraz ondan korkuyorum. Gidip ölçtüremedim. Tansiyondan değilse çekeceğiz tabi mecbur 🙄🙄
hilal89 Linademir 16 haftalik 28 aralıkta doğucak ınsallah cinsiyetini tam öğrenemedik göstermedi ki doktorda çıkıntı göremedim kiz galiba dedi
Ozan_esra Selammm bizde 19+1 tahmini Doğum 6 Aralık 🥰 Ela’mız gelecek inşallah 🥰 hafif hafif hissediyorum sanki hareketlerini seğerme şeklinde balon gibi atıyor pıt pıt 🤗