slm tatlı annişler nasılsınız iyimisiniz ben hic iyi degilim 5 günlük bebegim var yeni dogum yaptim ve kızim emmiyor beni bir türlü meme ucumu kavrayamiyor ne yaparsam yapıyim butün gün ugrasiyorum ememedikce oturup çocuk gibi agrıyorum gogüslerim iyice sisti agrı yapmaya başladilar ve dun gece annem gogüs pompası getirdi gogüslerimde tıkanmış biraz sagdık o kdr çok canim yandıki ama çok rahatladım biraz sagdiklarimdan bebegime de verdim ama ben emzirmek istiyorum çok bi türlu emmiyo bugun kontrolü vardi ve doktordan geldik hafif bir sarılık çıktı doktor bol bol emzirmen gerek anne sütü gibi hiç birsey fayda etmez dedi goguslerim şişiyor bir yandan bir yandan bebeğik emmiyor o kdr çok uzuluyorum bnde şmdi sagdım biraz sütümden oyle.verdim benim gibi sağıpta veren varmı sütünü ???