Brlkrdln eczanelerde dijital gebelik testi satılıyor bendede hiç belirtileri yoktu hatta adetimden 3-4 gün önce yaptım pozitif çıktı sizin geçmesine rağmen normal testte çıkmadıysa dediğim testten kesinlikle yapın markası Clear Blue %99 dogruluk payı var 😊 ben normal testlerden gebe oldugum halde yaptım iki taneside bozuk çıkmıştı bi gün sonra çöpten baktım anca çıkmış 😂 veyahut geç döllenmede olabilir ikna olmazsanız kan testi yaptrın aile hekiminizde. inşallah sizinde vardır içime doğuyor 😇 Rabbim sizede nasip etsin hayırlı bi evlat.