Semaa12 Idrar tahlili yaptirdim bi sorun cıkmadı 7. Haftamdayim hamileligimin idrarımı yaparken kasıklarıma aşagı dogru inen bi agrı oluyo iki kasığımda da bunu yaşayan varmı
Nur___ Semaa12 iki hafta önce idrar yaparken olmuştu, tahlilde iltihap çıktı mantar olmuştu sonrada ilaç başladı doktor ve suyu çok içince attım oda geçti
Ebrtuna Bende de olmustu enfeksıyondan dolayı olbılır bol su tuketın bide kan ve ıdrar tahlılı yaptrn anbtyk kullanmstm ben sjra gectı