Tlycnr Arkadaşlar merhaba sizce sezeryanda spınal anastezi mi yoksa epidural mı bel ağrısı çok çeken varmı spınal de
Alarasel Ada06 spinalde orda bişi kalıyo ya normlde ilaç ağrı keşsci veriyolar daha etkili oluyo o kalmıyo epiduralde kalıyo sonradan çıkarıyolar hastaneden çıkmadan canm.
Yigitalpinannesi Tlycnr Yok hayir ben bi etkisini gormedim sadece belimin ust tarafi cok agriyo oda emzirdigim icin ilk bebegim alışma surecindeyim ondan omuzlarda agri var spinalde en azindan bebeginle ilk temasi sen sagliyosun spinal en guzeli
Yigitalpinannesi Tlycnr Insallah istem disi normal olur bunu sizin iyiliginiz icin soyluyorum. Evet oluyorum kadar zor degil sezeryan ama inanin normal anlik yasanip bitiyo sezeryan cok zor dikislerin agrisi vs vs vs ustune katlaniyo eger imkan varsa normal yapin sezeryan son tercih olsun sizin icin ☺😇
Denizroj Spinal belden aşağısına uyuşturuyorlar, epidural ise o da belden aşağı ama ağrın olmuyo, kasılmaları falan hissedebiliyorsn sadece. normal doğum gibi oluyor epidural, ıkınma falan yani