Havvauygun 34.haftadayım kızlar.Aşırı halsizim.Uykumu almama rağmen hala uykum var gibi sizde de oluyor mu?
Mirc Havvauygun 39 haftadaym sabh 10 da uyandim 3 de tekrar uyduum yeni uyandim ve bu zamandada hic yataktan kalkmadim bi istahsizlik halsizlik gidiyor scaklardan olabilir
iremasanceylan Havvauygun 34+5haftaligim.Sabah uyanip kahvaltimi yaptim tekrar uyudum😄Az once uyandim o da aciktigimdan🙄Yemek yiyip tekrar uyumayi dusunuyorum😄Gece wc su derken cok fazla uyaniyorum o yuzden gunduz boyleyim az daha idare edicez artik🤗
Buseler Havvauygun gece uyumama rağmen Bugün 2 kere daha uyudum yemek yapmam lazım kalkacak Halim yok
LINDAMAY Havvauygun gün içinde dinlenmek biraz kestirmek iyidir ama fazla yorgun hissediyorsanız da vitaminleriniz yeterli gelmediği için oluyordur.
Havvauygun iremasanceylan bende ya sürekli tuvaletim geliyor kalktığımda su içiyorum döngü haline geldi bu
Havvauygun Ben hiç vitamin kullanmıyorum doktor kilo almamı istemiyor.Bebeğin kilosuda iyi gittiği için vermedi.Ama gözlerimde bir ağırlık halsizlik
Melekmehmetmadan Havvauygun bende 31 aynı hiç bı hazirlikta yapamadım elimi kalsirasimda yok geçer diyordum sizin 34+35olmus geçmemiş😭benimde gecmezse ev bile temizlenmedi daha
iremasanceylan Melekmehmetmadan Zaman gectikce daha da agirlasacaksiniz bence en kisa zamanda hazirliklarinizi tamamlayin yardimci olacak kimse yok mu🙄
Melekmehmetmadan iremasanceylan yok 😔tek eşim saten öbür pazar hizmetli tutucam artık agirlari yapsın ufak tefekleri yapmaya calisirim ben
Mervemim 38+3 üm vallahi yürüyemiyorum sanki bni de cok etkiledi artık gece uykusu hiç olmadıgından abartmıyprum 5 6 kere kalkıyorum uyanıyorum her gece gün boyuda cok halsizleşiyorum dogursam iyiydi gün geçtikce enerjimi kaybediyorum sanki