Selvidaglar Caydemir benim de en başından beri 10 gun ileride çıkıyor oyuzden doktor artık sat ımı guncelledi. Bu ileri tarihe gore ayarladı. 38. Haftadayım oyuzden şuan. Senin de mi oyle oldu canım
Caydemir Selvidaglar bilmiyorum ki ölçtü 10 gün ilerde doğumu 6 kasım planlıyoruz dedi ama kesin değil tabi ki benim daha erken 3 ayım var ama buradaki gelişimi ileri aldım o konuda tereddütteyim iyi mi yaptım kötü mü bilemiyorum
kimsebilmesindiye dr bana erken dollenmeden dolayi olabilecegini yada uzun boylu bir bebek olabilir diye aciklsmisti. ilk oglumda geriden geliyordu. oda minnak bir bebek olarak doğdu
Askkokuluyavrum Duchess benim ki 3 hafta önde canim senin haftandayken 2 hafta öndeydi adete göre 7 ultrasona göre 9 çıkıyordu 😂😂 hic bişe olmaz Allah’ın izniyle simdi 30 hafta olduk çoktan 😘😘😘
espalp Duchess bizim de ilk 10.haftada başlamıştı önden gitmeye. İlk 4 günle başladık önde gitmeye. İri olabilir bebeğiniz o önde gitme artabilir ama bu bi sorun değil 😬 erken doğması da gerekmiyor iri diye 😬