Glcni Progestan kullandığım halde bazen kahverengi lekelenmem devam ediyor aynı durumu yaşayıp bilgisi olan var mı ?
mugecelikkol Glcni bende 6 haftalık gebeyim iki gündür lekelenmem oluyor doktorum normal dedi kırmızı olmadı sürece sorun yok dedi tabi yoğun bi şekilde gelmiyorsa hamilelik hormonları bazen yapabiliyormuş tabi sen yinede git bi ultrasonda baktır bebişine geçmiş olsun 🙏🏻
Tugraveannesi Glcni yorum beklemek yerine doktoruna danış herkesin hamilelik farklı başkasında sorun olmayan sende sorun olabilir böyle konular da size en doğru bilgiyi sadece doktorunuz verir. Ben bir ilaç bile içecek olsam iş doktorumu arıyorum önemli sonuçta can taşıyoruz
Glcni Doktora durumu söylediğimde günde 3 defa progestan kullanmamı söyledi ve kullandım son gittiğimde bi anda zaten gerek yok kesin iyi gelen bi ilaç diye bir kesinlik yok dedi almasanda olur dedi bebeğin durumu iyiydi ama yine de kafam çok karıştı
Glcni Doktora danıştım ama açıkçası doktorun bi anda fikir değiştirmesi beni rahatsız etti tekrar randevu alıp farklı bi doktora görünmeyi düşünüyorum
Asrinayaz Kızlar ya bbde progestan kullanıyorum sabah akşam fitil ama akşam düğüne gidicez 8 de koyuyordum şimdi koysam aç karnına bişi olurmu