Diilekk21 ayni seyi yasiyoruz 23 haftaligim sag tarafimda var . Karnimin altinda sanki yara var gibi agriyor . Bebiste hicbisey yok bobrekte kristal varmis . Ama parol ve su onerdi doktor oda zar zor bulundu . Hala agrio cozum sifir ..
Hamilelerlede aciller cok ilgilenemio bebek oldugu icin korkuo doktorlar .
Enfeksiyon bu kadar agri yapar mi oda mechul ama bise cikmiyor :/ o yuzden bol bol su ve dinlenmek gerekio