35ilknur35 Cileginannesi gerçekten bazen noluyor bana diyorum sanırım hamileliğim bitene kadar tanınmıcak kiloda olucam 😖
Esradgc Bende 7 buçuk aylık hamileyim bende aynıyım 1 saat arayla sürekli acıkıyorum birde karnım şişiyor sürekli yemek rahatsızlık veriyor ama dayanamıyorum 😌
Gokmeninannesi Bende 5 aylığım en son sabah 8 de kahvaltı yaptım bu saate kadar yemedim bişey aç değilim hissetmiyorum
anapanda12 37+5 teyim şuan ki iştahım ilk başlarda olsaydı sanırım bi 20 kilo rahat almıştım. Benim iştahım 36dan sonra epey açıldı. Yiyin anam bacım bebeğinize şifa olsun. Doğumdan sonra verilir alınan kilolar da hiç bişi olmaz.
Selma123 bi ben acikamiyorum istah acici ne biliyosaniz tafsiye edermisiniz hicbisey yiyemiyor 15 haftalik gebeyim ve kilo veriyodum gecen gune kadar simdi durdu kilo vermem ama almiyorumda ne yapabilirim .🙂
Selma123 CanNurdan normalde bende cok ac bi insandim gebeligim ne olduysa oldu 4 aylik gebeyim ve simdi 52 kiloyum normalde 60 dim.
Selma123 CanNurdan bebek saglikli ama ben zayifliktan cirkinlestim yanaklarim neyin hep coktu cok cirkin bisey oldum 🤣😂