ikican55 Doğumdan önce ayaklarım baya şişmişti. Doğum sonrası geçer diye beklerken üstüne daha çok şişti. Başına gelen var mı ?
Nazo61 ikican55 ben ısırgan otu cayı içmiştm hem sür yapıyor hem ödem attırıyor 2 günde inmişti şişlikler
Elif1233 ikican55 vala benm dogumuma on gün var cok şişmişim cok merak ediyorum gcicek mi diye böle diyince tedirgin oldm doktornza danısın
ikican55 Elif1233 şöyle bi araştırdım da normal deniyor. 20 güne kadar iniyormuş. Eğer tek tarafta olursa sıkıntılı imiş. Merak etmeyin yürüyüş yapmaya çalışın 🙂